Loin teknohenkisen remixin Uusiop3rh3:en biisistä Traumoja.
Remix teknobiisistä

As a composer I can make myself into your use as a music composer and provide such skills and services as music composition, production music, music for films, music for games and music production.
Loin teknohenkisen remixin Uusiop3rh3:en biisistä Traumoja.
Fusion on yhteistyö Tuomas Tuomirannan kanssa, joka ohjelmoi animaation käyttäen Processingia. Vein ohjelman tarjoaman datan Maxiin, jolla loin animaatioon äänet. Äänituotanto tapahtui reaaliaikaisesti käyttäen OSC-protokollaa. Tallensin äänestä useita eri kerroksia, joista koostin ja sovitin valmiiin ääniraidan animaation kuvakerronnan mukaisesti.
Ääniraidan perustana ovat animaation värit ja niiden taajuudet, jotka kuuluvat musiikissa aivan kuin värit olisivat suoraan muunnettu ääneksi. Ääni ottaa muotonsa animaation elementtien jatkuvasti muuttuvista ominaisuuksista.
Onnekkaasti saimme tilaisuuden näyttää teosta varsin pian yhteistyön aloittamisen jälkeen. Fusion sai ensi-iltansa Flash Vallisaari -tapahtumassa 21.9.2018.
Elokuvan kuvamateriaali muutettiin ääniksi, jotka toimivat äänisuunnittelun ja sävellystyön perustana. Päänäyttelijä Pasquale se Fabbio lausui runon, ja hänen äänensä muunnettiin päämelodian notaatioksi.
Seppo Renvallin tuotanto kuuluu suomalaisen kokeellisen liikkuvan kuvan kärkeen. Renvall tekee elokuvia ja videoita, mutta hänen tuotantoonsa kuuluu myös valokuvaa, installaatioita ja happeningeja. Hänen elokuvansa ovat tyypillisesti abstrakteja ja mustavalkoisia, ja niissä on rikottu kerronnallinen rakenne joka keskittyy jokapäiväisiin ilmiöihin.
En voi muuta kuin pitää itseäni onnekkaana ja kiitollisena saatuani työskennellä hänen kanssaan NAPOLI filmin parissa. Elokuvan ensi-ilta oli 11. toukokuuta 2017.
Perdition’s Mouth on yhteistyössä pelattava synkkähenkinen fantasiaseikkailupeli. Pelin toteuttajat tarvitsivat nopeasti ääniraidan traileriinsa, joka alusti pelin Kickstarter-kampanjaa. Onnea kampanjaan!
Inter_active on Juha van Ingenin pelillistetty installaatio, johon inspiroi muinainen Moksha Patam (Tikapuu pelastukseen), joka yleisesti tunnetaan pelinä käärmeet ja tikapuut.
Taiteilija halusi kaksi polkua, mikä käytännössä tarkoitti kahta vierekkäistä kuvasekvenssiä ruudulla. Kuvat ovat animoituja giffejä, ja pelaaja/katsoja etenee kuvissa painamalla näppäimiä.
Kuviin liittyy ääniraita, jonka toteutti valikoitu joukko äänitaiteilijoita. Äänet luuppaavat kuvista itsenäisesti, ja pelaaja voi pysäyttää tai soittaa ääniä halutessaan. Äänivalikoima etenee myös sekvenssinä, ja kaksi ääntä voi enimmillään soida yhtäaikaa.
Pääasiallinen haaste on nähdä kaikki animaatiot ja saavuttaa loppu. Pelaaja voi myös luoda erilaisia kuvien ja äänien yhdistelmiä ja tulla siten itse luojaksi prosessin edetessä.
Toteutustekniikat olivat HTML5, CSS and Javascript (jQuery).